کور بودم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تورو داشتم ولی تو خواب بودم  کنارم بودی اما دور بودم

نفهمیدم داری از دست میری تورو میدیدم اما کور بودم

نمی ذاشتی بفهمم گریه هاتو نمی خواستی دلم آشوب باشه

همه چیرو خراب کردم می دونم تو می خواستی همه چی خوب باشه

هواسم پرت دنیای خودم بود  نمی دیدم چقدر بی تاب بودی

تورو داشتم ولی تو خواب بودم نفهمیدم چرا بی خواب بودی ...



نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت19:44---9 مرداد 1392
خیلی زیبا بود

نامی
ساعت21:29---4 مرداد 1392
سعید دلم گرفته


hasti
ساعت23:02---28 تير 1392
سلام عاشق تنها ....خوبی
ممنون عزیز با حضورت به وبم گرمی بخشیدی
پایدار باشی عزیز
وب تو هم محشره ...موفق باشی
منم با افتخار لینکت کردم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 28 تير 1392| 19:43 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§